تنگی نوک آلت کودکان

تنگی نوک آلت در کودکان ممکن است به دلیل انجام زودهنگام ختنه ایجاد شده یا مادرزادی باشد.
دبل جی یا اسنت حالبی

دبل جی یا اسنت حالبی لوله باریک، انعطاف پذیر و بلندی است که طی عمل جراحی از طریق مجرای ادرار در حالب گذاشته می شود. تقریبا از ۲ هفته تا یک ماه باید در حالب بماند و سپس طی عمل جراحی سرپایی خارج شود.
تفاوت در اندازه بیضه ها

یکی از بیضه ها از بیضه ی دیگر، به طور طبیعی بزرگ تر است. معمولا تفاوت اندازه بیضه ها نگران کننده نیست اگر بیضه دردناک بود یا شکل آن تغییر کرد، فرد باید بلافاصله به متخصص ارولوژی مراجعه کند.

مطالب جدید

فریز یا کرایوتراپی

در بین روش های متداول برای درمان زگیل تناسلی فریز یا کرایوتراپی بهترین درمان است
دبل جی یا اسنت حالبی

تفاوت در اندازه بیضه ها

بیماریهای بیضه

در صورتی که خود یا کودکتان درد ناگهانی یا شدیدی در کیسه­ ی بیضه داشتید، به پزشک مراجعه کنید.تورشن بیضه اورژانسی است.
درمان بزرگی پروستات

با بالا رفتن سن، به مرور زمان غده پروستات بزرگ شده و باعث ایجاد مشکل مثانه و مشکلات ادراری در مردان میشود
زگیل تناسلی

زگیل تناسلی شایع‌ترین عفونت ویروسی است که عامل آن ویروس HPV است و حین تماس جنسی منتقل می‌شود.